snoeken.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

26 juni vertrekken wij, gewapend met een aantal vaccinaties en een rugzakje,naar deFilipijnen (Cebu). Of wij het land ooit zullen bereiken, hoe de reis verder zal gaan, waar wij de EK-finale zullen kijken en wie als eerste last heeft van de diarree...het is hier allemaal te volgen!

Meld je dus snel aan voor onze mailinglijst door je email adres achter te laten in de rechter kolom zodat je op de hoogte blijft van onze verhalen en foto's.

Natuurlijk is het leuk om te doen alsof wij heel veel vrienden hebben..laat dus gerust (met tegenzin of niet) een berichtje achter!

Groeten

Frank en Erwin

Reacties

Reacties

Snoek 1

Waar heb je deze crap nou weer vandaan gehaald? Ik zie geen spelfouten staan, dus dit kan je nooit geschreven hebben...

de visser

hallo snoekjes. Ik vis graag... op snoek.

Snoek 1

@ visser

jaja, in je geheime tent die iedereen al kent...

de visser

ik zou wel eens een snoek aan de haak willen slaan van 1.78m...

de visser

dat zou leuker zijn dan al die kerels

de visser

Alles al gepakt? .... vergeet jullie VISpas niet, snoekjes.

snoek 1

wat is dat nou weer voor slechte grap?

snoek 0

Haha natuurlijk heb ik dit geschreven...

Tom

Ouwe snoekrukkers!

Veel plezier ennehh... wanneer is het afscheidsfeestje? :-P

Grz... TOm

Eline

Top!!! Ben benieuwd naar jullie avonturen! Wnr ''doei feestje''? X E

Mr. Pierre

De eerste die een komodovaraan voor me meeneemt krijgt 20 euro...

Mr. Will

You take picture please?
hehe ben benieuwd naar de avonturen van snoek en snoek...

Jenny

Woehoe wat leuk

wouter

NEDERLAND KAMPIOEN OLEE OLEE!!!!

(P)Rik(ko)

Ik gok dat Snoek 1 erwin is?

Mr. Pierre

PRRRRRRRRRRIKKOOOO!!!!!!!!!!!

MJ

super leuk zo'n weblog! ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's :) zijn jullie d'r al helemaal klaar voor??

Dionne

Hey wat leuk! Morgen is 't al zo ver! Ready 2 go? Goede reis!

maarten

yo fiddy

Bijl

Happen kunnen ze wel, die snoeken. Misschien moeten we een poll maken hoeveel kilo's Heineken jullie daar afvallen.

Denk overigens dat Frank als eerst aan de broekhoest is... In het darmgestel van die Hennink overleefd niks.

Desiree

Veel plezier! :-) Can't wait for the update!!

Sylvia

Jammer dat ik jullie niet meer gezien heb voordat juliie naar schiphol gingen. Veel plezier en ben benieuwd naar jullie verhalen
PS Floortje reist as zondag af voor een jaar Curacao

Rients

Als je dit leest ben je vast elders in de wereld. Ik kom er vast niet dagelijks. Dus wie ver rijst kan veel verhalen. Nogmaals veel plezier.

Mathilde

Ben zeer benieuwd naar jullie eerste AvontuurBlog.. of in erwin's geval -> swaffelBlog... (Eye Know).. Have Fun.!! en laat gauw wat van jullie horen !!!

kees onos

ja ja hij is het land uit hoi ho i!! of het nooit ging gebeuren wat een lange week was dit.
kan ik teminste weer gewoon aan boord
he mannen heel veel plezier en let opje heb goedetijden slechtetijden tot horens kees

Alex Brontsema

Hee gozer je zal nu wel aan de andere kant van de wereld. Ik wens je heel veel plezier.
Laat gauw eens wat van je horen.

Groet,

je broer

zwannet

Hoi Frank en Erwin .
Ben je door het poortje heen gekomen met je kadootje?
We hopen zo snel mogelijk wat van je te lezen zodat we weten dat het goed met jullie gaat.
Veel liefs en plezier.

Je moeder.

Jenny

Hey! Waar blijft de update?? Ben zo nieuwsgierig! Veel plezier iig

Mathilde

Ik sluit me bij Jenny aan.. wanneer horen we van jullie? Is het mooi daar? bevalt het daar? Vermaak je je daar? Ben je het al een beetje gewent? mis je ons al? heb nog veel meer vragen hoor :P tenzij jullie wat van je laten horen ! ;)

Groetjes !!!

Klaas en Dineke

Al een paar dagen weg. Hopelijk alles oke .
Laat gauw wat van je horen
We zijn erg nieuwsgierig

Groetels

sandra

Hey Frank en Erwin!

Kleine update vanuit Groningen: tropische temperaturen boven de 30 graden, mijn auto zoeft weer geruisloos over de weg (stelde niks voor), op mijn werk is nog steeds iedereen gek (patient van vandaag vertelde steeds dat hij nog slechter is dan Hitler...) en de TT was erg leuk vooral de terugweg! (toen was het droog dus kon het gas écht open).
Nou nu zijn jullie aan de beurt met een update hoor!

groetjes Sandra

Frank en Erwin

Hallo mensen!

Hier vanuit het altijd gezellige Tubigon op de filipijnen. We zullen binnenkort ons eerste spannende verhaal op deze site zetten. En spannend is het! Alles goed hier en het is schitterend! Op dit moment hebben we geen tijd om een lang verhaal te schrijven (en foto's te uploaden) dus jullie zullen nog ff moeten wachten.

Tot horens!

de Pinoys Frank en Erwin

Mathilde

Heej !!

Ik hoorde dat jullie erg in de belangstelling staan? leuk joh.. dus we moeten alweer wachter? weer een week? ;) naja ben benieuwd naar dat ontzettende spannede verhaal.!!

Groetjes !

Louwrens

Hey Bakla!

Geniet van de entertainment.

MJ

Hé!
Fijn om te horen dat jullie goed zijn aan gekomen! Ben benieuwd naar jullie belevenissen en picca's :) Geniet d'r van!
Groetjes uut Grunn.

oma claire

Beste jongens,
Alles goed daar met jullie?Leuk dat jij mij een bericht hebt gestuurd.Voel je het?Heb je ook een t--shirt gekocht> Heel veel reisplezier en de groeten van je Oma

Kees en Anjo

Hoi jongens!
Leuk om jullie verhalen te lezen!
Super camera Erwin!
Nog veel plezier, groeten uit Hellum

Sarah

Hey Frank en Erwin,

Wat een avontuur zeg:-) ik ga over een weekje op vakantie. Wordt leuk maar zo avontuurlijk als die van jullie dat word het helaas niet... wat een mooie foto's zeg! Veel plezier nog! Hoop gauw weer een nieuw verhaal te kunnen lezen:-)

kus Sarah

Oma Claire

Wat een ondernemingen Hou mij wel op de hoogte ik geniet ervan.Jullie laatste bericht gelezen en heerlijk goedkoop geslapen Jongens nog veel reisplezier en de hartelijke groeten uit het regenland

Oma

oma Brontsema

Hallo Frank en Erwin,
Wat een mooi verslag van jullie reis en wat een enge beesten.
Het lijkt mij erg griezelig allemaal.
Jullie hebben ook al veel mooie dingen gezien heb ik gelezen.
Maar wees alstublieft erg voorzichtig en kijk goed uit.
Ik zie jullie graag in zijn geheel en gezond weer terug.
Ik lees vast nog wel een keer weer een mooi verhaal. Goede reis en de groeten van Dirk en Ella.
Oma.

Alex

He gozer

WAT EEN AVONTUUR... Erg mooi allemaal. Echt gaaf dat jullie dit allemaal doen... (i am a little bit jealous). Ook erg mooie verhalen, groot compliment voor de schrijvers. Hier gaat alles zijn gangetje. Wacht nu op de uitslag.... spannend.

Tot jullie vervolg...

Groet, en heel veel sterkte en plezier...

Alex

Je oompie

Hee vakantiegangers!! Je zal wel gedacht hebben waar blijft die pisvlek nou, ik kan wel een smoes verzinnen, zo van euh de brug was open of ik had geen internet, hahaha. Nou ik zal je zeggen we waren aan het verhuizen zoals je weet. Maar goed hier een klein berichtje. Leuk om zo contact te hebben via het internet, we blijven wel op de hoogte zo. Als wij vroeger op reis waren ging alles via een telex of per brief en voor de rijkere de postduif, jawel post soms wel 6 weken onderweg :-).
Maar jullie vermaken jullie wel? Vast veel gezien denk ik. Ik wil ook even zeggen dat ik het erg moedig vind dat jullie deze reis ondernemen, stoer! Maare we gaan nu niet een heel jaar lang op verjaardagen horen dat jij een rondreis hebt gemaakt he? :-)
Over het weer hoef ik niet veel te vragen en te zeggen denk ik zo, jullie warm en mooi weer, en jawel hier matig zonnetje die je bijna niet ziet en REGEN, YES zomer in Nederland. Daar is ook een liedje van!
Is jullie rugzak wel groot genoeg? Ik neem aan dat er van elke plaats die je aandoet wel een souveniertje mee gaat!! Toch? Voor de oma's !! Zelf durven ze het niet te vragen, dus bij deze!
Zijn jullie al aan de race geweest, de poeperij bedoel ik? Heet eten, warmte, slok water naar binnen tijdens het poetsen? Ik hoop het niet.
Hebben jullie nog leuke ontmoetingen gehad? Zoals andere bekpekkers? Ik ben van de benieuwde!!
Wij wensen jullie nog veel plezier, check af en toe even het profiel van je schoenen ( min. 3 mm) en tot snel maar weer.
Toedeloe vanuit Hoofddorp Luc & Els

balk

Hallo Erwin en Frank,

Wij genieten van de mooie verhalen en foto's. Wat een compleet andere wereld!
Nog heel veel plezier, en een goede reis

MJ & Jan

Kom nu maar is een keer naar huis!!!

jessica

al helemaal veilig thuis?

dikke kus jessica

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!